Päevatoimetaja:
Kadri Suurmägi
Saada vihje

Suurtootja uurib uue kanalaga, kas tarbija on valmis maksma

Kulli kanala aprillis, kui kanad on farmiga kohanenud ja munevad mune, mis suuruse poolest sobivad ka juba kaubandusvõrku.
Kulli kanala aprillis, kui kanad on farmiga kohanenud ja munevad mune, mis suuruse poolest sobivad ka juba kaubandusvõrku. Foto: Erakogu

DAVA Foods Eesti avas veebruaris suure õrrekanade kanala, kust esimesed munad jõuavad neil päevil kaupluselettidele. Ettevõtte juhatuse esimees Allan Tohver sõnas, et kõik munatootjad oleksid nõus panustama lindude heaolusse veelgi rohkem ning avama uusi kanalaid, kui tarbijate poolelt oleks näha nõudlust. Uuringud ja statistika näitavad praegu aga vastupidist.

DAVA Foods avas veebruaris Eesti esimese suurtööstusena kanala koos talveaiaga, kus saab toimetada 50 000 kana. Kui märgiline see meie munasektori jaoks on, et suurim munatootja selle sammu tegi?

Meie jaoks oli see väljakutseid täis projekt. Tahtsime selle teoks teha, et saada kätte turutunnetus, kui suur on ikkagi nõudlus nende kanade munade järele, kes saavad kanalas vabalt ringi liikuda ja siblida. Kui nõudlust on, oleme meie valmis alati laiendama.

Kommentaarid
Tagasi üles