Päevatoimetaja:
Kadri Suurmägi
Saada vihje

Messil osalemine tasus ära: Eesti toiduõlitootja sõlmis lepingu jaapanlastega

Copy
EBM Grupi Jaapanisse mineva toiduõli pudel ja etikett.
EBM Grupi Jaapanisse mineva toiduõli pudel ja etikett. Foto: EBM Grupp AS

Eestis tuntud Oilio kaubamärki omav toiduõlitootja EBM Grupp AS sõlmis pärast osalemist Aasia juhtival toidu- ja joogisektori messil Foodex oma esimese lepingu Jaapanis, millega jõuavad nende tooted müügile Watahani poeketis.

EBM Grupile kuulub koguni 13 erinevat toiduõli kaubamärki, millest tuntuimad Oilio ja Ovilo leiab pea iga Eesti toidupoe riiulilt. Nüüd on saadud jalg ukse vahele ka Jaapanis. „Jaapani leping on meile oluline samm, järgmisena vaatame aktiivselt ka Lähis-Ida ja Kagu-Aasia regiooni, näiteks Lõuna-Korea ja Singapuri poole,“ ütles EBM Grupi ekspordi projektijuht Valeria Belikova pressiteate vahendusel.

Jaapanis diilini jõudmiseni viis EBM Grupi osalemine sealsel toidumessil Foodex, kus käidi koostöös Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutusega (EIS). „Esimesel korral, mil me messil osalesime, keskendusime eelkõige turu tundmaõppimisele, kontaktide loomisele ja klientide tagasiside kogumisele. See aitas meil paremini mõista Jaapani tarbijate ootusi ja kohandada oma tooteid vastavalt nende eelistustele,“ selgitas Belikova.

Tagasi üles