Päevatoimetaja:
Kadri Suurmägi

Rahvas vaesub: poes jahitakse üha enam soodushindu (3)

Toidupoes jahitakse üha enam soodushindu ja kampaaniatooteid, valitakse soodsamad brändid või kaupluse omamärgitooted, kasutatakse ära kõik võimalikud kliendikaardi hüved. FOTO: Elmo Riig
Toidupoes jahitakse üha enam soodushindu ja kampaaniatooteid, valitakse soodsamad brändid või kaupluse omamärgitooted, kasutatakse ära kõik võimalikud kliendikaardi hüved. FOTO: Elmo Riig Foto: Elmo Riig

Kohalikud toidutootjad tõdevad, et omamärgitoodete populaarsuse kasv teeb murelikuks, ja ka tootearenduses mõeldakse taskukohasemate toodete peale. Paraku võib uus hinnatõus ees oodata aga nii liha- kui ka piimatooteid.

Lihatooteid valmistava ASi Atria tegevjuht Meelis Laande tõdes, et jaekaubanduse arvud tekitavad juba pikemat aega muret ning ilmselt muutub tarbija lähikuudel veelgi valivamaks. Viimased paar aastat on n-ö kollase sildiga toodete müügi osakaal aina kasvanud ja ilmselt kasvab veelgi.

Tagasi üles