Päevatoimetaja:
Kadri Suurmägi

Odavamat toitu otsides võib sattuda justkui keemialabori toodangu otsa

Copy
Kui inimeste ostujõud langeb, siis viinerite läbimüük tõuseb.
Kui inimeste ostujõud langeb, siis viinerite läbimüük tõuseb. Foto: Urmas Luik

Raskel ajal on ostjad hakanud järjest sagedamini poest kaasa haarama omamärgitooteid, mis paistavad silma soodsama hinnaga. Kauplusekettide andmeil on omamärgitoodete läbimüük kasvanud aastaga umbes veerandi võrra.

„Klient otsib ebakindlatel aegadel soodsama hinnaga ostukorvi,” kinnitas Maxima kommunikatsioonijuht Sven Lillepalu.

„Eelistatakse üha enam soodushindu ja kampaaniatooteid, valitakse soodsamad brändid või kaupluse omamärgitooted, piiratakse kulutusi luksuslikele ja mitteesmatarbekaupadele. Kasutatakse ära kõik võimalikud kliendikaardi hüved,” nendib tarbijate käitumise märgatavat muutumist Rimi ostujuht Marilin Jürisson.

Tagasi üles