Laia haardega mess vahendas tarka rauda ja tehnikat

Kadri Suurmägi
, toimetaja
Copy
DeLavali tegevjuhi Reimo Viismaa sõnul pakkus mess võimaluse suhelda, jagada kogemusi ja tutvustada oma ettevõtte tehnikat, teiste seas ka õõtsuvaid sügamisharju. „Need lehmadele väga meeldivad. Ja nüüd on need olemas ka lihaveistele, kes on karvasemad ja kellele on vajalik teistsugune hari,” lisas ta.
DeLavali tegevjuhi Reimo Viismaa sõnul pakkus mess võimaluse suhelda, jagada kogemusi ja tutvustada oma ettevõtte tehnikat, teiste seas ka õõtsuvaid sügamisharju. „Need lehmadele väga meeldivad. Ja nüüd on need olemas ka lihaveistele, kes on karvasemad ja kellele on vajalik teistsugune hari,” lisas ta. Foto: Eero Vabamägi

30. korda toimunud Maamessil osalenud ettevõtjad kinnitavad, et tänu messi suurusele on aprillikuine suursündmus kujunemas kohaks, kus lisaks lõppkliendile kohtutakse ka uute äripartneritega välismaalt.

OÜ AgroFort juhataja Väino Kivila on puudunud vaid paarilt Maamessilt ja ta sõnas, et kuigi messi tuum on jäänud samaks ehk masinad vuntsitakse üles, uudisasjad pannakse välja, on muutunud see, mida messile otsima tullakse. „Nüüd on kõik juba enne messi teada: käiakse uurimas konkreetselt seda, mis huvitab. Messi algusajal uuriti iga asja detailselt palju rohkem ja vaadati iga asja nagu uut aiaväravat,” meenutas ta. Nüüdseks käivad põllumehed ka ise üle Euroopa messidel, võimalus on uurida internetistki ja nii on messile saabuv klient väga teadlik.

Tema sõnul on Maamess väiksematele ettevõtjatele enda näitamiseks olulisemgi kui suurtele kaubamärkidel, millel Eestis mitmed esindused.

Farmeti brändiga on Kivila messil käinud kümme aastat ja sõnab, et tehnika, mida kliendile pakkuda, peab olema hea. Ja hea eelkõige Eesti tingimustes.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles