Välisturule sillutab teed ka TikTok

Kadri Suurmägi
, toimetaja
Copy
Rando Vink sõnab, et kõik väliskontaktid, kes Vinkymoni fermenteeritud küüslauku on proovinud, on toodet väga kiitnud. Samal ajal loodetakse aga, et mahetoote kõrge kvaliteet käiks käsikäes odava hinnaga – see aga pole võimalik.
Rando Vink sõnab, et kõik väliskontaktid, kes Vinkymoni fermenteeritud küüslauku on proovinud, on toodet väga kiitnud. Samal ajal loodetakse aga, et mahetoote kõrge kvaliteet käiks käsikäes odava hinnaga – see aga pole võimalik. Foto: Marianne Loorents

Ilmselt on nii mõnelegi sotsiaalmeedia kasutajale silma jäänud, et Nopri talupere, kes muidu Eesti kliente oma õpetlike ja naljakate videotega kostitab, on hakanud kõnelema ka soome keeles.

Nimelt tegeleb Nopri talumeierei lisaks koduturule Soome klientide poolehoiu võitmisega. Eelmise aasta lõpus avati põhjanaabritele mõeldud e-pood, kus müüakse talu tootevalikust juustusid ja kinkekomplekte, samuti on Nopri talu meierei tegevjuhi Karl Niilo sõnul sel aastal plaanis kohtumised, et sealsete klientideni jõuda ka jaekettide kaudu. „Me oleme ilmselt natuke teistmoodi läinud Soome turule, kui ehk õpikud ütleks, et peaks tegema. Kasutanud teisi kanaleid,” arutles ta.

Nopri on turunduses seni aktiivselt kasutanud sotsiaalmeediat ja sama teed mindi ka Soomes. „Loome erinevaid videoid, näiteks TikTokis,” lisas ta.

Soome valiti Niilo sõnul esimeseks riigiks, kuhu eksporti alustada, ka sarnase keele- ja kultuuriruumi tõttu. „Soome keelt suudame ise videos purssida, läti ja leedu keelega oleks keerulisem,” muheles ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles