/nginx/o/2023/04/19/15265446t1h9f4f.jpg)
Hoolimata heitlikust ilmast ei ole õdusad ja soojad kevad- ja suveõhtud enam mägede taga. Üks võimalus, kuidas oma koduaia ilu ja võlu nautida, on soetada aiapaviljon. Ekspertide hinnangul muutub see aialahendus eestlaste seas aasta-aastalt aina popimaks.
K-Wooden Production Grupp OÜ juhatuse liikme Taimo Kaldma sõnul soovib üha rohkem eestlasi investeerida oma vaba aja kvaliteetsemaks muutmisesse. „Reeglina soetavad inimesed korraliku asja ja täislahendusega. Paviljon on paljude jaoks koht, kus veeta aega sõprade ja perega. Üha enam soovitakse ruumikaid lahendusi, kuni 25 m2, ning suur on huvi ka põranda- ja laesoojustuse vastu,” tõdes ta.
Vitavia Eesti esindaja Marge Laane sõnul on eelkõige hakatud armastama just klaasist aiapaviljone, kus on avar väljavaade ja sees olles säilib tunne, nagu viibiksid õues. „Olgu selleks varahommikuse kohvi ja saiakese nautimine, õdus õhtune raamatulugemine, meelirahustav taimekasvatus, uinak jahedal ajal või mõnus grillipidu sõpradega – aiapaviljon võimaldab nii mõndagi,” loetles ta.