Aastaid Dubais elanud eestlanna Reet Kivi aitab Eesti ettevõtetel Lähis-Idas kanda kinnitada ja toob sealt Eestisse kvaliteetseid datleid.
Eestlanna edendab Eesti ja Dubai ärisidemeid
Kui veebruari lõpus peeti Dubais 28. korda ühte maailma suuremat toidu- ja joogimessi Gulfood, oli ka Reet Kivi kohal ja jagas Eesti ettevõtjatele näpunäiteid. Mess oli võimas, osales üle 5000 eksponendi rohkem kui 150 riigist. Eestist osales 18 ettevõtet. Esimest korda kuus aastat tagasi oli seal kohal vaid kuus Eesti ettevõtet.
„Konkurents on tihe. Pärast Covidist tingitud pausi oli külastajate huvi enneolematu. Kõik kõndisid külg külje kõrval, käisid ka kohalikud kroonitud pead. Rahvavool oli meeletu,” kirjeldas Kivi.
Eestlased lõid platsi puhtaks
Reeda sõnul on Eesti ettevõtted läbi tenud tormilise arengu. „Huvi Eesti toidu vastu maailmas tõuseb. Võtmesõnad on innovatsioon, puhtad maitsed, öko,” rääkis Kivi. Tema kinnitusel oli uhke näha Fotografiska peakokka Peeter Pihelit maailma parimate tippkokkadega võrdväärselt laua taga. „Tema oli välja toodud innovatsiooni, säästva toitumise ja nulljäätmete mõtte kandjana ja eestvedajana oma restorani näitel,” selgitas Kivi.