Päevatoimetaja:
Kadri Suurmägi

Nopri tegevjuht TikTokist: Kui konkurents on väiksem, on õige aeg toimetada

Copy
TikTok on hea platvorm tutvustada, kuidas Nopri farmis töö ja elu käib, fotol Niilode perekond.

 
TikTok on hea platvorm tutvustada, kuidas Nopri farmis töö ja elu käib, fotol Niilode perekond.  Foto: Erakogu

Leban rahumeeli oma pehmes voodis ja vaatan TikTokist videosid. Kerin järgmise video ja järsku algab ekraanil juustu lõikamise võistlus. Videos võistlevad Nopri talu peremees ja perenaine – võidab see, kes suudab lõigata täpselt 250grammise juustutüki. Vaatan video põnevusega lõpuni ja lisaks uudistan nende TikToki kanalit.

Siiani on ettevõtted kasutanud Facebooki ja Instagrami. Kas TikTokist saab uus turundusplatvorm ja teised sotsiaalmeediakanalid võivad vaikselt pensionile minna?

TikTokis laineid lööva Nopri talu kanalil on peaaegu 17 000 jälgijat, üle 379 000 meeldimise ja vaatamisi rohkem, kui on Eestis inimesi. Mõnel videol on üle saja tuhande vaatamise, mis Eesti mastaabis on korralik saak. TikToki kanaliga alustas Nopri kaks aastat tagasi. „Algul sai põlve otsas testitud ja nikerdatud. Kui saime head tagasisidet, et inimesi päriselt huvitab, mis meil Nopris toimub, siis nägime, et see on õige suund, kuhu minna,” rääkis Nopri tegev- ja turundusjuht Karl Niilo.

TikTok on sobiv platvorm tutvustada, kuidas Nopri farmis töö ja elu käib. „Nopris on alati olnud sellised väärtused, et tahame toota puhast toitu. See on üks viis näidata, kuidas tooted reaalselt valmivad. Kes need inimesed seal taga on ja kes mille eest vastutab. Siis potentsiaalsel kliendil tekib seos tootega poeletil – see pole suvaline toode, vaid selle on pakki pannud perenaine Vilve, käsitsi ja kulbiga,” selgitas Niilo.

Nopri TikToki kanal on inimeste südamed võitnud. „Algul mõtlesime, et kes neid lehmi ikka tahab vaadata,” meenutas Niilo.

Tagasi üles