Päevatoimetaja:
Kadri Suurmägi

Klient on ostetud kasvuhoonet oodanud juba üle aasta (2)

Copy
Plats kasvuhoone jaoks on valmis juba üle aasta, aga mida pole, on kasvumaja. Arvo Nurm on otsustanud, et kasvuhoonet sellelt ettevõttelt ta ei soovigi ja kui saab raha tagasi, annetab selle Ukraina heaks.
Plats kasvuhoone jaoks on valmis juba üle aasta, aga mida pole, on kasvumaja. Arvo Nurm on otsustanud, et kasvuhoonet sellelt ettevõttelt ta ei soovigi ja kui saab raha tagasi, annetab selle Ukraina heaks. Foto: Kadri Suurmägi

Viljandimaa mees ootab juba üle aasta kasvuhoonet, mille ta mullu kevadel e-poest ostis. Kui esialgu tõi ettevõte viivituse põhjuseks koroonast tekkinud tarneraskused, siis edaspidi pole ettevõte lihtsalt enam telefonikõnedele vastanud. Sellesama e-poe pärast on tarbijavaidluste komisjoni poole pöördunud sel aastal juba 17 inimest.

Viljandi vallas elav Arvo Nurm tellis mullu 5. mail endale innovativetools.ee veebikaubamajast kasvuhoone. Poe leidis ta netist otsides ja valis sealt kasvumaja just sobivate mõõtmete ja kiire tarneaja pärast – platski kasvuhoone jaoks oli juba ette valmistatud.

Nurm tellis 2x6meetrise kasvumaja, tema kuludeks oli ümmarguselt 350 eurot. Pärast pangaülekande tegemist Di­rect­expo OÜ-le jäi ta ootama. Kiirele tarneajale lootes olid tal olemas juba tomatitaimedki, mida kasvumajja panna, paraku pole see kohale jõudnud ka rohkem kui aasta hiljem.

Läheb, kuidas juhtub

Kui esialgu sai Nurm ettevõttelt meilitsi info, et viivituse põhjus on koroonapandeemias, mistõttu on kasuhoone tarnimisega raskusi, siis hiljem, kui ta soovis teada, millal kasvuhoonet oodata on, telefonikõnedele enam ei vastatud. Nurm otsis ka teisi ettevõttega seotud telefoninumbreid, neilgi numbritel tehtud kõnesid vastu ei võetud.

Nurme sõnul võib kõike ette tulla, aga on arusaamatu, et ettevõte ei soovigi lahendust leida. Nüüd on mees otsustanud: kui ta peaks oma raha tagasi saama, on tal kindel plaan annetada see summa, 349 eurot, Ukraina abistamiseks.

Aiapidajate seas populaarses „Aiaelu” grupis ei ole Di­rect­expo OÜ võõras nimi. Samuti jagavad oma kogemusi inimesed grupis „Kasvuhoone pidajad”. On neid, kes pärast pikka pealekäimist on saanud raha tagasi või siis raha tagasi küsides lõpuks saanud ikkagi kauba, aga ka neid, kel peale veninud tarneaja ettevõttele muid etteheiteid pole.

Sel kevadel on murelikud postitused aga sagenenud.

Tagasi üles