Päevatoimetaja:
Kadri Suurmägi

Jõulureklaam viib lapsed farmerite võlumaailma

Copy

Poekett Morrisons on otsustanud oma jõulureklaamiga põllumeestele aitäh öelda ja toob seal vaatajateni jõuluvanaga sarnaneva tegelase nimega Farmer Christmas. Tegemist on sõnamänguga, sest inglise keeles kutsutakse jõuluvana paljude nimede seas ka Father Christmas´iks.

Oma jõulureklaamiga soovib ettevõte tunnustada Briti põllumehi pandeemia ajal tehtud töö eest, vahendab Farming UK.

60-sekundiline telereklaam räägib loo kangelasest, kes sarnaselt jõuluvanaga töötab aastaringselt ja saadab korda imetegusid. Põhjapõtrade ja saani asemel näeb videos kaubaautosid ja lendavat kombaini, samuti heidetakse pilt tema töökodadesse, kus "võluabilised", sealhulgas lihunikud, pagarid ja kalamüüjad, aitavad pühadeks tooteid valmistada.

Tagasi üles