Uus äpp aitab tulevikus elektririkkest teatada

maaelu.postimees.ee
Copy
Foto on illustratiivne.
Foto on illustratiivne. Foto: Elmo Riig/Sakala

Eesti elanike elektrivarustuse eest hea seisev Elektrilevi sai valmis uudse rakendusega Maru, mis aitab kasutajatel mugavalt jõuda kiireloomulise infoedastusega võrguettevõtteni, eriti tormide ajal.

Uudset rakendust saavad rikke- või ohuteadete edastamiseks kasutada kõik, olenemata sellest, kas ollakse Elektrilevi klient või mitte. Need, kes rakendusse sisse logivad, võidavad veelgi enam – nii näeb konkreetse tarbimiskoha või tarbimiskohtadega seotud rikkeinfot.

Kui rakenduses aktiveerida „rikketeate märguanded“, tulevad Elektrilevi saadetud teated märguannetena arvuti, mobiiltelefoni või mõne muu nutiseadme ekraanile ja nii ei lähe ükski oluline infokild kaduma. Rakenduse kasutamine on privaatne ja turvaline.

„Usun ja loodan, et inimesed võtavad rakenduse omaks ning hakkavad seda vajaduspõhiselt aktiivselt kasutama,“ sõnab Elektrilevi juhatuse liige Priit Treial. „See on kiire, mugav, tormide ajal ennast ja ligimesi hoidev infokanal. Tegemist on esmase versiooniga, millele lisame juba lähitulevikus funktsionaalsust juurde. Näiteks lisandub rakendusse rikke- või ohukohast foto saatmise võimalus ning plaaniliste katkestustega seoses tekib klientidele personaalne infoväli,“ lubab Treial.

Maru rakenduse lansseerimisega peaks rikketelefoni 1343 ootejärjekorrad tormide ajal lühenema, kui inimesed hakkavad eelistama mugavamat infovahetuse vormi. Rikketelefon jääb kasutusse ka edaspidi.

"Soovime, et elektririkkest ja ohuolukorrast teatamine on igaühele võimalikult mugav. Kui kasutajatel tekivad Maru rakenduse osas tähelepanekud, mida paremaks muuta, siis palume nendest kindlasti teada anda. Kas Elektrilevi veebilehe või rakenduse enda kaudu," julgustab Priit Treial inimesi kaasa mõtlema. Laekuvad tähelepanekud vaadatakse üle ning sobivusel viiakse ellu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles