Kui Covid-19 esimene laine laine mõjus Mulgimaa väiketootjatele esialgu ehmatavalt, otsustati seljad kokku panna ja ühine e-pood asutada. Nüüd plaanitakse välja tulla uudse e-degusteerimise võimalusega, et oma tooteid tutvustada.
Mulgid plaanivad kliente võluda e-degusteerimisega
Mulgi Väiketootjate Liidu eestvedaja Indrek Palu meenutas Kuku raadio Maatunnile antud intervjuus, et kui kevadel algas Covid-19 esimene laine, oli kõik ettearvamatu ja väiketootjate müügitulemused langesid.
“Tekkis tunne, et meil ei ole mõtet siin passida, kiiresti reorganiseerimise ennast ja tegime ühisplatvormi mulk.ee, et kuidagi oma kaupla realiseerida,” meenutas ta.
Et müüakse ainult mulgimaist ja Mulgimaaga seotud tooteid, oli poe käimalükkamine ehk veidi keerulisem kui näiteks esmakaupade puhul. “Teine laine on toonud meile märgatava tõusu e-poes.”
Lisaks e-poele korraldatakse ka “Ilmavõrgu laatasid”. Veebilaatasid on olnud juba kaks ja enne jõule on plaanis korraldada veel kolm. Lisaks kauplemisele plaanitakse laadapäevadel pakkuda veebis ka mulgi keele õppetubasid ja näiteks ka õhtuseid kontserte.
Sellega liidu tulevikuplaanid aga ei piirdu. “Paneme e-poodi üles ka paketi, kus saab teha degusteerimist – inimene tellib endale eelnevalt paki ära asjadega, mida soovib degusteerida, ja me teeme Zoomis degusteerimise, kus nad saavad meid jälgida. Meie räägime oma tootest ja nemad saavad samal ajal seda maitsta ka,” kirjeldas ta.