Maaettevõtja saab ammutada õpikust turundustarkusi

Raamatu eesmärk on anda edasi tootearenduse ja toote turundamise kontseptsiooni väikeettevõtluses võimalikult lihtsas vormis.

FOTO: JEAN-CHRISTOPHE VERHAEGEN/AFP

Mullu üllitas maaülikooli majandus- ja sotsiaalinstituut välisministeeriumi toetusel rumeeniakeelse õpiku, mis oli mõeldud Moldova maapiirkondades tegutsevatele ettevõtjatele. Nüüd on õpik saadaval ka eestikeelsena ja elektrooniliselt.

Pool aastat hiljem üllitati sama õpperaamat majandus- ja sotsiaalinstituudi toetusel eestikeelsena, et seda saaksid kasutada ka tudengid ja kõik teised, kes puutuvad igapäevaselt kokku tootearenduse ja turundusega. Raamatu eesmärk on anda edasi tootearenduse ja toote turundamise kontseptsiooni väikeettevõtluses võimalikult lihtsas vormis.

"Väikesesse Eestisse mahub tegelikult kaks põllumajandustootmise tüüpi – suurtootmine taimekasvatusettevõtetes ja loomakasvatuses, mis sobib kvaliteetsete saaduste tootmiseks ja toodangu saadustena realiseerimiseks, ning väiketootmine, kus lihtsalt saaduste tootmine ja müük ei võimaldaks olla jätkusuutlik. Väiketootjad tegutsevadki järjest rohkem selles suunas, et oma pakkumisest arendada lõpptarbija jaoks sobiv toode, st toodetud saadustele lisaväärtust tekitada ja loodud väärtus oskuslikult realiseerida," kirjutavad raamatu autorid, EMÜ majandus- ja sotsiaalinstituudi turunduse lektorid Tiiu Ohvril ja Birgit Maasing.

Vaatamata lähenemise lihtsusele jäeti paika kõik tootearenduse ja edasiste turundusvõtetega seotud põhitõed. Seepärast võib õppematerjalist leida üheaegselt nii teooriat kui ka käitumisjuhiseid ning Eesti tootjate tegevustest nopitud näiteid.

  • Õpik "Tootearendus ja turundus"

    esikaas

  • Raamatu autoriteks on EMÜ majandus- ja sotsiaalinstituudi turunduse lektorid Tiiu Ohvril ja Birgit Maasing.
  •  
  • Raamat on kättesaadav elektrooniliselt.

Populaarne

Tagasi üles
Back