Päevatoimetaja:
Kadri Suurmägi

Keeruliseks peetud PRIA koduleht saab veebruaris uue näo

Copy
PRIA kodulehe uuendamise üheks põhjuseks oli tagasiside, et seni on info olnud liiga keeruline. Edasipidi püütakse ka kodulehele minevaid tekste lihtsustada.
PRIA kodulehe uuendamise üheks põhjuseks oli tagasiside, et seni on info olnud liiga keeruline. Edasipidi püütakse ka kodulehele minevaid tekste lihtsustada. Foto: PRIA

17. veebruaril avab PRIA oma klientidele uue kodulehe. Seoses üleminekuga võib sel päeval esineda katkestusi kodulehe töös.

PRIA uudiskiri vahendab, et uuenduste eesmärgiks on luua kliendi jaoks mugavam infokeskkond, kus kõik toetustega seotu on kliendi vaates võimalikult lihtsalt ja arusaadavalt üles ehitatud.

Lisaks on plaanis avada erinevaid võimalusi, kus klient saab läbi kodulehe tellida endale teavitusi, kui toimub muudatus konkreetse toetusmeetme infomaterjalides või lisatakse kodulehele infot, mis võiks kliendile huvi pakkuda.

“Meile on öeldud, et PRIA info on keeruline. Oleme uut kodulehte tehes püüdnud tekste võimalikult palju lihtsustada, aga ootame ka edaspidi oma klientide tagasisidet,” seisab uudiskirjas.

Kodulehe loomise käigus kaasati erinevates etappides PRIA kliente, alustati kasutusmugavuse uuringuga ning sama on plaanis ka pool aastat pärast uue kodulehe avamist.

Märksõnad

Tagasi üles