/nginx/o/2018/01/06/7466003t1h2049.jpg)
Kodukant Läänemaa tegevjuht Kaja Karlson ütles "Aktuaalsele kaamerale", et väiketootjate tähelepanu on sageli eeskätt toidu tootmisel ja turundustöö jääb mõnikord tagaplaanile. Kohaliku tooraine senisest suurem kasutamine näiteks restoranides eeldab tootjate koostööd.
"Iga üksiku restorani kogused võib-olla ei ole väga suured, küsimused on tarnekindluses ja tooraine võib-olla ka püsivas kvaliteedis, et siis siin ongi sellised lahendused vajalikud, kus siis tootjad, kas siis lahendavad logistikat ühiselt või siis tekitavad mingid ühiseid vaheladusid või müügipunkte, kus siis restoran saaks ka väga mugavalt oma toote kätte," selgitas Karlson.
Pühapäevani kestev Läänemaa toidunädal juhib nii tavatarbijate kui ka söögikohtade tähelepanu kohalike väiketootjate tooraine kasutamisele. Üritused nagu Läänemaa toidunädal annavadki võimaluse tootja ja tarbija paremini kokku viia.
Vaata "Aktuaalsele kaamera" saatelõiku siit.