Messil kohal olnud kuus Eesti ettevõtet – Rõngu Mahl, Nordic Organic, Saaremaa Piimatööstus, Must Küüslauk, Puljong ja Amoor – huvitasid messikülastajaid küll, aga tegelikult olnuks meil näidata palju rohkem. Näiteks Taanist oli oma tooteid tutvustamas 25 firmat. „Meie suur eesmärk on, et Eesti oleks rahvusvaheliselt tuntud ja tunnustatud mahemaa. Selleks on olemas küll valitsuse kinnitatud programm, mida on täiendanud maaeluministeerium, ja valitsus on ka heaks kiitnud, et mahepindala peaks aastaks 2020 ulatuma Eestis 51 protsendini, aga üks asi on pindala, teine inimeste teadlikkus ja koordineeritud siseriiklik koostöö. Kui inimesed hakkavad mõistma, miks maailmas mahekaupa eelistatakse, alles siis hakkab mahemaa idee täituma sisuga,“ usub Kulderknup.
Tema kolleeg Helen Arusoo täiendab, et üks Organic Estonia eesmärke on kinnistada olemasolevaid väärtusi – puhast vett, õhku ja metsa. Kõike seda saab targalt väljapoole kommunikeerida: „Kõigepealt tuleb paika panna, millest me ei taha ilma jääda. Elame kullamäe otsas, aga ei saa sellest aru. Välismaalased imetlevad meie metsi, hõredalt asustatud maad, veel säilinud aiakultuuri ja kadestavad. Seda kõike tuleb võtta tervikuna. Maailmas on järjest hinnatumad nii käsitöökaubad kui puhtast rikkumata loodusest pärinev toit. Ei tahaks jõuda selleni, et järjest populaarsust koguvat mahekaupa tuleb eestlasel sisse ostma hakata. Pigem võiks seda ise toota nii palju, et jätkub nii omadele kui ekspordiks, aga kõigepealt peab eestlane seda ise mõistma.“