2014. aastaga võrreldes on tootmine mõistagi kosunud. „Praegu toodame ikka tuhandetes pudelites, aga eesmärk on jõuda sadade tuhandete pudeliteni aastas,” ei tee Kabrits saladust. Rõõmu tunneb ta selle üle, et firmajuhid nii meil kui mujal on mõistnud, et töötajate tervisesse tasub panustada, nii et jõulupakkidesse chaga eliksiiri lisamist võib pidada investeeringuks.
Rahulikult edenemise põhimõtet toetab ka asjaolu, et must pässik on küll taastuv, aga siiski piiratud ressurss. „Meil on oma kindlad korjajad, kes teavad, kust korjata. Pässikut kasvab vaikselt juurde, aga ressurssi tuleb mõistlikult kasutada. Alla viieaastast pässikut me ei kasuta,” selgitab Kabrits.
Firma põhieesmärk on eliksiirile stabiilse klientuuri ja turu leidmine, et müük võimaldaks praegusest enam panustada teadusse ja innovatsiooni. „Teised tooted on rohkem toeks, et näiteks messil käies oleks ikka, mida tutvustada.“
Uus ja esimese hooga harjumatu võib tunduda plaan hakata valmistama chaga ja külmkuivatatud marjade lisandiga kummikomme. Eesti-Läti koostööprogrammi toel on välja töötatud lastelegi sobivad maitsed ja koostisosad.
„Kuna tegu on nišitootega, peab olema taga suurem turg. Nüüd peame leidma partneri, kes oleks tootmisest huvitatud. Hind ei tohi väga kalliks minna. See oleks võimalus pakkuda lastele kasulikke aineid põnevas vormis. Viie aasta pärast tahaks ikka turul olla.”
Oma kaubaga Eesti vastavatesse kauplustesse jõuda ei ole looduslike toidulisandite tootjal kuigi keeruline. Sootuks raskem on see piiri taga. „Euroopas oleme jõudnud Saksamaale, Prantsusmaale, Norrasse ja Rootsi, Aasias Lõuna-Koreasse, Singapuri, Hiinasse. Kaupa oleme saatnud Kanadasse ja eks kodulehe kaudu on tellimusi tulnud igasugu eksootilistestki paikadest.