„Aastane võistluseelarve võib minna pilvedesse, kuid kui tulla street-klassi nullist sõitma, võiks avahooajal arvestada 10 000 euroga. Selle summa sisse jääb ka auto maksumus. Kui hakata ise autot ehitama, siis on teada, et kõik arvestused lähevad lõhki. Valmisautot osta on kindlasti odavam.”
Driftimine – kõvakattega alal autoga külglibisemine mööda kohtunike etteantud trajektoori võimalikult suure nurga ja kiirusega.
Ala arenes välja Jaapani mägiteedel, kus olid sõiduks ideaalsed tingimused. Sõitsid hulljulged amatöörid, külg ees, öistel touge-sõitudel. Järgmisena jõudis drift maanteele ja alles hiljuti sai ametlikuks spordialaks.
Esimene maailmas kõige hinnatum professionaalide ehk pro-klassi võistlus peeti 2001. aastal Jaapani maanteedel.
Rahvusvahelisele areenile jõudis ala 2003. aastal, esimene võistlus toimus USAs. 2007. aastal peeti võistlusi juba ka Austraalias, Uus-Meremaal, Malaisias, Suurbritannias ja Iirimaal.
Allikas: Eesti driftiliidu esimees Kristjan Salmre
Karl-Sander Lebbin, Eesti üks staažikaimaid driftisõitjaid:
Nägin omal ajal foorumis üleskutset tulla driftitrenni. Tulin kohale ja ala hakkas kohe meeldima. See on adrenaliinirohke ja äge asi. Olin varem proovinud kiirendusvõistlusi, aga see polnud minu ala. Drift oli.
Drifti sõitsin üheksa aastat, praeguse, kümnenda hooaja tegin kaasa elamussõite pakkuva driftitaksoga.
Tahaksin kunagi võistlejana drifti juurde tagasi tulla, sest olnust ja tehtust on jäänud väga hea mälestus.
Loomulikult, eks minagi tahtsin jõuda üha kaugemale ja kõrgemale, sõita suuremaid sarju, kuid suuresti jäi kõik sponsorite taha. Oma rahakoti pealt välja vedada on väga kulukas.