Grüne Woche on eelkõige lõpptarbijamess, mis on sakslaste ja paljude teiste riikide põllumajandus- ja toidusektori esindajate jaoks olulise suursündmusena heaks platvormiks Eesti toidu tuntuse tõstmiseks. Oktoobris osaleti Kölnis toimuval ärikülastajatele suunatud Anuga messil, kus ettevõtetel on võimalus luua kontakte uute klientidega.
Eesti stendi leiab Berliini messikeskuse hallist 8.2. Kokku on Maaeluministeerium koos EPKKga 2018. aastal 60 ruutmeetri suurusel messipinnal. Lisainfot väljapaneku kohta leiab siit.
Sellel aastal on Grüne Woche messil esindatud 26 Eesti ettevõtte tooted: Linnamäe Lihatööstus, Liivimaa Lihasaaduste Wabrik, Kehtna Mõisa OÜ, Nõo Lihatööstus, E-Piim Tootmine, Saaremaa Piimatööstus, Farmi Piimatööstus, Tere, Liviko, Moe, A Le Coq, Kümmel ATM, DGM Shipping, Mobec, Kalev, Aare Jõumees, Bacula, Mahetark, Artisan Honey, Must Küüslauk, Rõngu Mahl, Salvest, Balsnack International Holding, Põltsamaa Felix, Tartu Mill, Eesti Pagar.
Maailma suurimate põllumajandus- ja toidumesside hulka kuuluv Rahvusvaheline Roheline Nädal 2018 (Internationale Grüne Woche) toimub 19.–28. jaanuarini Saksamaal Berliinis. Kümne päeva jooksul külastab messi üle 400 000 inimese.