Kadarbiku järel on smuutiturule siginenud teisigi tegijaid eesotsas juba mainitud Põltsamaa Felixiga.
Alles jaanuaris 2015 loodud osaühing Heyday Organic on üks huvitavamaid uusi tegijaid. Alustas tegevust nime all New Juice, oma praeguse nime võttis septembris 2015. Ettevõtte omanik on Tallinnas elav Anton Maljugin, kes teinud mahlatootmise rajamisse märkimisväärseid investeeringuid. Maljugin on investeeringuteks kasutanud nii oma muudest äridest (peamiselt laevandusest) teenitud dividende kui ka laenuraha.
2016. aastal, mis oli Heyday Organicu jaoks sisuliselt käivitamisaasta, küündis müügitulu küll vaid 52 667 euroni, kuid võib arvata, et juba 2017. aastal kujuneb käive oluliselt kopsakamaks. Ettevõtte toodangut müüvad juba näiteks Selveri ja Coop Eesti kauplused. Heyday mahlatootmist juhib Maljugini ülikoolikaaslane Janno Veskimäe. Heyday mahlad on pastöriseerimata ja valmivad kõrgsurvemeetodil.
2012. aasta septembris loodud ja Tallinna külje all Haabneemes tegutsev osaühing Auxner on samuti keskendunud puu- ja köögiviljamahla tootmisele. 2016. aastal kerkis müügitulu üle 330 000 euro. Auxner kasutab toodete müügil „Semu” kaubamärki, rõhutades oma mahlade tervislikkust. On jõudnud oma mahladega ka juba naaberriikide turule. Ettevõtte enamusosanik on Mikk Miller.
Lisaks mainitutele tegutseb Eesti mahlaturul veel kümneid väiketegijaid. Toon siinkohal näiteks vaid ühe, osaühingu Halika Õunatalu Põlvamaalt. Lauri Kasvandile kuuluva ettevõtte 2016. aasta müügitulu oli pisut üle 188 000 euro, millest 7,16 protsenti moodustas mahlatootmine.
Usun, et selliseid väikesi mahlatootjaid võib leida igast maakonnast.