Päevatoimetaja:
Kadri Suurmägi

Valgamaa kaasas kuvandiloomesse tavalised inimesed

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Sten Torpan
Copy
Kampaania raames laekunud foto
Kampaania raames laekunud foto Foto: Ketuliinephoto

Sihtasutus Valgamaa Arenguagentuur kogus perioodil 01. mai - 31. august Facebooki pildirakenduse abil kokku 403 meeleolukat jäädvustust suvesündmustest ja kaunitest hetkedest Valgamaal.

Pildirakendust külastati enam kui 14 800 korda ja kokku anti piltidele 1800 häält. Enim hääli saanud võistlustöödele jagati auhindu kohalikelt ettevõtjatelt. Pilte saab jooksvalt näha Valgamaa Facebooki lehel kui ka Visitvalgamaa Instagrami lehel.

Orienteerumismängud

«Mainekampaania «Valgamaa tuntuks» koosneb neljast erinevast etapist ja kestab kuni 2019. a. märtsini. Esimene etapp, «Valgamaa suvi 2017», on tänaseks edukalt lõpule viidud. Pildimängu abil kogusime hulganisti põnevaid jäädvustusi, mida saame edaspidises sotsiaalmeedia sisuloomes hästi ära kasutada, tõmbamaks Valgamaal toimuvale senisest enam tähelepanu. Pildimänguga paralleelselt toimus ka mobiilne orienteerumismäng «Avasta Valgamaa veekogud», kus osales üle 60 võistkonna, läbides veekogudega seotud kontrollpunkte üle kogu Valgamaa ja vastates nendega seotud küsimustele,» kommenteeris tehtut Valgamaa turismiarendusjuht Signe Hunt.

Inimesi otsitakse sotsiaalmeediast

«Sihtkohaturunduses ja mainekampaanias on sotsiaalmeedial täita oma kindel ja oluline roll. Üks asi on sündmuste staatiline ülespanek veebilehele, kuid hoopis suurema kaaluga on need sündmused potentsiaalsetele huvilistele kättesaadavaks ja nähtavaks teha. Selleks on meil täna läbi sotsiaalmeediakanalite parimad võimalused kui eales varem ning Valgamaa Arenguagentuur ongi neid võimalusi nutikalt ära kasutama asunud,» lausus «Valgamaa tuntuks» projektijuht Rainer Paenurk.

«Peatselt hakkame ette valmistama talvist kampaaniaperioodi, mis kestab 1. novembrist kuni 31. märtsini 2018. Kindlasti ei puudu sellestki perioodist mänguline element ja motiveerivad auhinnad. Mis kujul täpsemalt talvist kampaaniat tegema hakkame, on veel pisut vara rääkida. Tasub silma peal hoida Valgamaa Facebooki lehel ja Visitvalgamaa Instagrami lehel,» täiendas Paenurk.

Veel

SA Valgamaa Arenguagentuuri missiooniks on muuta oma tegevustega Valgamaa majandus- ja elukeskkond atraktiivsemaks ja konkurentsivõimelisemaks. SA Valgamaa Arenguagentuur kuulub maakondlike arenduskeskuste võrgustikku. Projekti on toetatud EAFRD, MAK 2014-2020 Leader meetme ja Valgamaa Partnerluskogu poolt.

Tagasi üles