On leitud uusi jaemüüjaid. Näiteks rohkem kui 20 poega L Cosmetics, kes müüb küll valdavalt Vene kosmeetikat, on Signe sõnul omaks võtnud ka tema loodud Eesti päritolu tooted. „Meie pakendil on viies keeles tutvustused, sealhulgas vene keeles, ja tooted on jõudnud ka vene klientideni,” räägib Signe.
Läinud aasta lõpus lisandus müügikanalina Selver, müük oli edukas. Kuigi Signe pole 2016. aasta tulemusi lõplikult kokku löönud, loodab ta kasvuks kuni 40 protsenti. Aga Eesti turul on ettevõte võib-olla oma lae juba saavutanud. „Tunnen, et ei oska enam kasvada,” sõnab Signe. Tooted on kättesaadavad üle Eesti ja ohumärk on see, et varem nii populaarsetel laatadel-messidel on müük vähenenud, sest kliendid on juba mujalt oma tooted kätte saanud.
Küll aga üritatakse messidel ja laatadel müüki üleval hoida heade pakkumistega. See toimib. Kui näiteks sotsiaalmeedias kuulutatakse välja märgusõna „vann”, mida öeldes saab vannitooteid poole odavamalt, siis see toimib kenasti.
Väga palju sõltub müügi juures sellest, kes on leti taga ja tema isiklikest eelistustest. Väiksemad kosmeetikapoed müüvad hästi neid tooteid, millesse müüjad enim usuvad. Nii müüb Signegi ise leti taga olles oma lemmiktooteid kõige rohkem. „Müügijuhil on oma lemmiktooted, tema müüb neid kõige rohkem. Aga klientidelgi on lemmiktooted, mida nad ostavad oma eelistuse järgi,” sõnab Signe.
Naise sõnul on igal tootel oma austajad ja seetõttu pole Signe Seepide sortimendist ükski toode välja langenud. „Ise võime ju olla küllastunud mõnest tootest, aga ikka on kuskil kasutaja, kes arvab, et just see on maailma parim.” Seetõttu ei tahagi Signe tarbijale pettumust valmistada.