Miinus. Teenus nõuab algul lisainvesteeringut, pühendumist, soovi kliendiga vahetult suhelda. Kui selleks tahtmist pole, mis parata, asi jääb katki.
5. Ekskursioonid ja teadmiste jagamine
Kui olete kakskümmend aastat põldu harinud, loomi kasvatanud, vilja või marju kasvatanud, on teadmisi ja oskusi, mida teistega jagada. Kui olete ise teinud juustu, moose, lihatooteid, siis korraldage kursusi teistele algajatele talunikele, gurmaanidele, asjaarmastajatele, linnainimestele. Välisportaalid soovitavad: korralda maaelu näidisekskursioone, räägi ja tutvusta, kuidas teie taluelu välja näeb, kuidas teete tööd, kuidas valmistate talutoodangut. See toob teile ostjaid kamaluga juurde, sest nad näevad, kuidas kõik sünnib. Jaga infot ka internetis.
Pluss. Kliendid õpivad teid tundma, kogute tuntust, mis on tänapäeval müügi ja usalduse võti. Rahulolevad kliendid reklaamivad teid ise teistele.
Miinus. Kui tahate oma isikut ja eraelu varjata, kui teile ei meeldi suhelda, siis pole see tegevusala teie jaoks.
Turundusnõuandeid väiketaludele
Kui asud kasvatama maasikaid või oled rajamas kitsetalu või ürdiaeda, siis uuri, mis selles valdkonnas turul toimub, kui palju on tootjaid, potentsiaalseid ostjaid, mida ja kui palju ostetakse, milline on kasutusel olev tehnoloogia, hinnad ja võimalus toodangut müüa. Kui on soov selles valdkonnas tulu teenida, on turu-uuringu tegemine möödapääsmatu!
2. Tunne talunikele kehtivaid reegleid
Mida ja kuidas tohib, mida mitte. Kus saab müüa ja kui palju, millised on toodangule esitatavad nõuded, kas on vaja lube, õigusi vms. Mõned turud ei avane kohe sinu kui algaja või väiketegija jaoks.