Suuremad KaroTransi koostööpartnerid on Riigi Metsamajandamise Keskus, Karo Mets OÜ, Valga Puu OÜ jt. Kui ettevõtte algusaastatel osteti teenuseid peamiselt sisse, siis tänaseks on oma autopark kosunud enam kui kahekümne masinani.
ASi KaroTrans juhatuse liige Meelis Lippe ütleb, et ettevõte tunneb end üsna kindlalt ning just usaldusväärsed koostööpartnerid on edu alus. „Mõistagi peab usalduse vastastikku ära teenima,” kommenteerib Lippe, „kõige positiivsem on praegu see, et tehtud töö eest saab kindlalt raha kätte. Tean, et paljudel metsavedajatel on raha kojusaamisega raskusi.”
Täna on KaroTransil 18 metsaväljaveoautot, lisaks treiler, mis veab traktoreid, ja veel viis autot veavad kaupa Euroopas. „Euroopasse sõitmist alustasime 2006. aastal, sest jaksu jäi lihtsalt üle, aga tegelikult oleme ikkagi metsaveofirma. Kui oled oma koha leidnud ja teed head tööd, siis jätkub ka leiba,” kinnitab Lippe. Samal ajal ei saa tema sõnul autoparki liiga suureks paisutada, siin seavad takistusi ilmastikuolud ja konkurents. „Mahtu saaks kasvatada siis, kui aasta ringi oleks miinus viis kraadi külma ilma lumeta. On aegu, kui autosid võiks olla topelt, aga kui ilma tõttu tööd ei ole, siis kulud jäävad ju ikka.”
Üle ega ümber ei saa konkurentidest, sest konkureeritakse ka kahe autoga firmadega, mis suudavad pakkuda odavamat hinda. „Kulud on teised, meil on uued autod, neil mitte jne. Paljud väikesed firmad ei taha liituda elektroonilise veoselehe süsteemiga, sest neil pole vähimatki motivatsiooni olla Maanteeameti pideva jälgimise all. Nii tekib võimalus panna koormasse lubatud 30 tihumeetri asemel näiteks 35 või 40. RMK vedudel pole mõtetki kaalu ületada, sest riik maksab normi järgi: puidu erikaal lubab peale panna 30 tihu ja kui autojuht paneb rohkem, makstakse raha ikka 30 tihu eest ja trahvi võib pealekauba saada. Erasektor maksab kõige eest, topi niipalju peale, kui keegi õigeks peab, peaasi et puu kõige ökonoomsemal moel ära veetakse,” räägib Lippe.