Hetkel moodustavadki suurema osa nende klientidest Eesti restoranid ja toidukohad. Jaemüügis on Liivimaa Lihaveise tooteid Eestis paarikümnes müügikohas. Enamik neist on ökopoed ja taluturgude müügikohad, kuid tooteid on saadaval ka Tallinna ja Tartu Kaubamajades ning mitmetes Eesti Tarbijateühistu Kooperatiivi kauplustes üle Eesti.
«Meil käisid läbirääkimised ka Rimi ketiga, kuid nende reeglid on kaubapakkujale väga ranged. Väikese inimliku eksimuse tõttu pakendamise juures võime saada kaela trahvid, mis nulliksid kogu kuu kasumi,» märkis Külvet.
Ühes kuus müüb MTÜ Liivimaa Lihaveis keskmiselt 45 looma. «Hooajaliselt on suvel läbimüük suurem, juulis ja augustis müüsime lausa 15 looma igal nädalal,» nentis Külvet. Praegu on turuseis aga selline, et lihaveiseid kasvatatakse rohkem, kui neile siin nõudlust on.
Tasapisi proovitakse jõuda ka välisturgudele. «Meil käivad läbirääkimised lätlaste ja rootslastega,» mainis Külvet. Veel on neil plaanis ühisprojekt, mis kestab kolm aastat ning kus osalevad nii Eesti kui ka Rootsi ja Läti kokad, õppimaks rohumaaveise liha paremini tarvitama. «Praegusel ajal ollakse rohkem huvitatud fileedest, kuid meie ühing peab suutma ära müüa ikka terve looma,» lausus Külvet.
Soovides oma toodangust võimalikult palju tulu saada, tuleb neil endil välja mõelda, kuidas lihakeha maksimaalselt realiseerida. Üheks väga efektiivseks lahenduseks ongi ise koolitada kokkasid valmistama veise erinevatest osadest maitsvaid ja mitmekesiseid roogi.