MTA avas uuenenud iseteeninduskeskkonna e-MTA

Klaviatuur

FOTO: SCANPIX

Maksu- ja tolliameti (MTA) avas uue iseteeninduskeskkonna e-MTA. 

Peadirektori asetäitja Triin Raaperi sõnul on uuenenud e-MTA selgem ja tänapäevasem keskkond, kus kasutajad saavad hõlpsa ülevaate, kuidas nende maksu- ja tolliasjadega olukord on.

„Meie peamine eesmärk oli muuta keskkond võimalikult kasutajasõbralikuks, et klient saaks mugavalt ametiga otse suhelda, oma töölaua personaalselt ise koos viidetega disainida ja kasutada teenuseid hõlpsalt nutiseadmetes,“ ütles Raaper.

„Oluline on ka see, et moodsa tehnoloogia abil saame kiirelt vajalikke muudatusi ja uuendusi keskkonda sisse viia, mis võimaldab ka kasutajate tagasisidest lähtuvalt keskkonda edasi arendada,“ lisas Raaper.

E-MTA ei vaja ameti teatel igapäevaste toimetuste tegemiseks erilist väljaõpet. Vajadusel suudab iga ettevõtja või eraisik ise keskkonna kaudu oma maksu- ja tollikohustused täita.

Esimestel päevadel võib e-MTA töös esineda lühiajalisi häireid. 

Populaarne

Tagasi üles