Suurtootja soovib tõsta piimatoodete ekspordi osakaalu pooleni

maaelu.postimees.ee
Copy
Mess World of Private Label.
Mess World of Private Label. Foto: Erakogu

Tere AS ja Farmi Piimatööstus AS osales Amsterdamis ühel Euroopa suurimal toidu- ja joogisektori messil World of Private Label, kus loodi mitmeid uusi kontakte võimalike koostööpartneritega, et tõsta tänavu Tere ja Farmi piimatoodete eksport üle 20% kogukäibest ning lähiaastail jõuda 30%ni.

AS Farmi Piimatööstuse ekspordijuht Annika Kõiv tõdeb, et välisturgudele jõudmiseks tuleb olla äärmiselt kannatlik ja visa. „Tere ja Farmi piimatööstuse käive liigub pidevalt vaikselt ülespoole, kuid lisaks kodumaisele tarbijale tahame, et meie toodete ostjaskond kasvaks ka väljaspool Eestit. Täna on eksport Tere ja Farmi Piimatööstuse kogukäibest umbes 20%, kuid meil on olemas võimekus ja ambitsioon tõsta tänavu ja lähiaastail eksporti veelgi – taolised messid on tootjale hea võimalus luua otsekontakte ning tutvustada oma tooteportfelli. “

Tere ja Farmi tooteid eksporditakse 20 riiki üle maailma, muuhulgas tarnitakse commodity-tooteid nii Põhja-Aafrikasse kui Lõuna-Euroopasse. “Üks meie eelmise aasta tähtsamaid saavutusi oli koostööleping Rootsi suurima jaeketiga ICA, kus on Farmi piimatooted kenasti esindatud. Meie eesmärk on jõuda selleni, et eksport moodustaks ühel päeval 50% Tere ja Farmi piimatööstuse käibest.“

„Eesti on endiselt meie välispartnereile atraktiivne puhta loodusega maa, kus toodetakse kvaliteetseid toidukaupu – eriti, mis puudutab piimatooteid,“ märkis Annika Kõiv. „Oleme eelnevatel aastatel leidnud just sellelt messilt häid koostööpartnereid ning ka seekord olid ootused kõrged. Ühtlasi kohtusime messil praeguste lepingupartneritega, et näidata neile, millise arengu oleme teinud nii toodete kui uute turgude osas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles